dinsdag 15 juni 2010

Ding 18

De site Library Thing eens rustig bekeken. Ik had er al van gehoort tijdens de MIB opleiding. Nu komt het er noodgedwongen toch van. Eigenlijk kom ik nu tot de conclusie dat ik dit al veel eerder had moeten doen.

Via 23 dingen ingelogd. Een aantal boeken toegevoegd en paar discusies bekeken van boeken die ik al gelezen had en nog wil gaan lezen. Leuk om te ervaren dat ik mij in sommige conclusies wel kan vinden.

Verder vind ik mijn favorietenlijstje op de website van onze bibliotheek de meest praktische vorm van opslaan.

Als ik weer wat meer tijd heb ga ik de site nog eens bezoeken want boekentips blijven welkom. Nu haal ik die uit kranten en tijdschriften of ik word getipt door collega's en vrienden.

1 opmerking:

  1. en het leuke vind ik dat je zelf kunt bijhouden wat je al hebt gelezen en nog wilt gaan lezen. Dit kun je dan overal inzien waar een computer met internet is, zo hoef je geen opschrijfboekjes meer mee te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen